Specjalizacje
: Katon, Doton
Umiejętności : Kontrola Piasku
Jutsu Klanowe
Sabaku Torishimari
Chakra: 0
Genin: Sterowanie piaskiem , czyli łapanie za kończyny . Piasek działa na niezbyt duże odległości jednak może oplątać wielu przeciwników na raz.
Jounin: To samo co Genin jednak możemy utwardzać piasek , formować go w różne kształty , np. uformować pięść i utwardzić piasek z którego się składa .
Legendarny Sanin/Kage/Lider oddziału: Możemy sterować piaskiem na dalekie odległości , zmieniać jego kształt , twardość oraz kierować jak nam się tylko żywnie podoba. Możemy zamienić zwykły piasek w żelazny!
Daisan no Me
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników.
Suna Shuriken
Ranga: D
Chakra:5x1
Tzw. piaskowy Shuriken. Użytkownik wysyła na przeciwnika małą ilość piasku, który potem rozdziela się na mniejsze części i przybiera wygląd zbliżony do normalnego Shuriken.
Sabaku Kyuu
Ranga:C
Chakra:40
Łapiemy przeciwnika piaskiem unieruchamiając go.Bardzo trudno z niej wyjść.
Suna Bunshin
Ranga: c
chakra:40x1
Jest to piaskowy klon,którego bardzo trudno zniszczyć ,ponieważ jeżeli w pobliżu jest choć troche piasku to się regeneruje.Klon ma wielką wade,że nie może odejść od orginału dalej niż 4 m.
Suna no Tate
Ranga: C
Chakra:15x1
Jutsu polega na automatycznej obronie przed większością ataków Tai oraz NinJutsu słabszych wrogów. Obrona polega na wytwarzaniu ścian piasku.
Sabaku Fuyuu
Ranga:B
Chakra:60x1
Tworzymy ,,chmurkę'' z piasku ,dzięki zemu możemy na niej latać.Max mieszczą się tam 2 osoby.
Sabaku Sousou
Ranga:B
Chakra:100
Gdy przeciwnik został złapany w Sabaku Kyuu,lub Sabaku Ryo używamy tego jutsu by go zmiażdżyć. Małe szanse na przeżycie.
Shukaku no Tate
Ranga:C
Chakra:150
Technika polega na wytworzeniu koło siebie Bożka piaskowego który obrania przed silnym atakiem.
Shukaku no Hoko
Ranga:B
Chakra:140
Z twardej ziemi tworzymy ,prawie że niezniszczalną halabardę,która przebija prawie każdy pancerz.
Gokusamaisou
Ranga:A
Chakra:200
Tworzymy pod przeciwnikiem Ruchome piasku ,które w ciągu kilku sek wciągają przeciwnika w głąb ziemi na jakieś 40 m.Jeżeli przeciwnik się nie wydostanie w ciągu 2 rund umiera.
Sabaku Taisou
Ranga:A
Chakra:120
Używamy tego jutsu po wykonaniu Ryuusa Bakuryu. Przykładamy ręce do powstałego wcześniej pustynnego jeziora i po chwili przez ziemie przechodzi kilka fal uderzeniowych.
Suna Raishin
Ranga:A
Chakra:260x10
Tworzymy z piasku metrowe wykałaczki mogące przebić nawet twardy pancerz. Trafiony przeciwnik nie ma szan na przeżycie. Technika podobna do Chidori Senbon.
Kuusa Bouheki
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Technika pozwala nam na bardzo skuteczną i wytrzymałą obronę. Tworzymy nad bardzo dużym obszarem osłonę z piasku, która jest praktycznie nie do przebicia. Technika przydatna do obrony wioski przed ostrzałem z powietrza przez różnego rodzaju techniki. Osłonę można zniszczyć, tylko przy użyciu techniki Suiton Rangi A, lub, wystarczy zabić wykonawcę techniki, a wtedy piasek opadnie na osłaniany teren.
Ryuusa Bakuryu
Ranga:S
Chakra:200
Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.
Sabaku Ryo
Ranga:S
Chakra:250
Technika , wymagająca ogromnych ilości piasku i chakry. Tworzy ona potężne więzienie z piasku, zamykające w swoich „kleszczach” przeciwnika, nie pozwalając mu na ucieczkę. Prawdopodobnie nie ma z niego wyjścia, a wpadnięcie w taką zasadzkę kończy się śmiercią poprzez całkowite zmiażdżenie ciała. Można założyć, iż jest to po prostu ulepszona wersja Sabaku Kyuu, z tym wyjątkiem że Sabaku Rou jest techniką o wiele potężniejszą, mogącą pomieścić w sobie setki osób